انجام مقاله isi دانشجویی عمران معماری کنفرانسی مروری پژوهشی❤️

انجام مقاله isi و دانشجویی

در صورتی که قصد نوشتن مقاله ISI و انجام مقاله دانشجویی و چاپ آن در ژورنال های علمی معتبر با هزینه ای مناسب را دارید و یا این که می خواهید در رابطه با قیمت نوشتن مقاله isi اطلاعاتی را کسب نمایید و از راهنمایی های لازم جهت نوشتن مقاله های مختلف علمی و پژوهشی استفاده نمایید، می توانید با موسسه پایان نامه جو در ارتباط بوده و از مشاوره های لازم در این زمینه برخوردار گردید.

اگر در مقاطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنید حتما می دانید که نوشتن مقاله دارای اصول و استانداردهایی است و برای چاپ شدن آن در مجله های معتبر دنیا نیاز است تا این اصول به درستی رعایت گردند.

انجام مقاله isi پژوهشی دانشجویی عمران معماری مروری کنفرانسی

شروع نوشتن مقاله ممکن است برای بسیاری افراد کاری دشوار و چالش برانگیز باشد که البته این امر طبیعی است و معمولا برای افراد مبتدی زمان زیادی را از آنها می گیرد. موسسه پایان نامه جو قادر است در این مسیر به شما کمک نموده و با استفاده از متخصصین حرفه ای که در مجموعه خود دارد انواع مقالات isi، نوشتن پایان نامه و پروپوزال را به صورت حرفه ای و اصولی بنویسد. تیم متخصصی که در این مجموعه حضور دارند از فارغ التحصیلان نمونه بهترین دانشگاه های کشور بوده و خود دارای مقالات متعدد علمی پژوهشی می باشند.

امکان ثبت سفارش در موسسه پایان نامه جو برای افرادی که قصد نوشتن پایان نامه، پروپوزال و مقاله را دارند، به راحتی وجود دارد و این کار در مدت زمان کوتاهی و بر طبق نظرات شما انجام خواهد شد.

فرم درخواست انجام مقاله isi و مقاله دانشجویی و عمران و…

در فرم زیر می توانید درخواست خود را برای انجام هر نوع مقاله ای (عمران معماری، کنفرانسی، پژوهشی، حقوقی) ثبت نمایید تا کارشناسان ما آن را به دقت بررسی کرده و درباره نحوه انجام، شرایط و مدت زمان انجام و هزینه آن با شما تماس حاصل نمایند و نکات لازم را برای شما بیان نمایند. همچنین شما می توانید با شماره تماس 0935245854002166356244 یا از طریق واتساپ موبایل – واتساپ دسکتاپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.


    چه مقاله هایی در پایان نامه جو انجام می شود؟

    موسسه پایان نامه جو انواع مقالات زیر را برای افراد متقاضی انجام می دهد. قابل ذکر است که تمامی این مقالات با دریافت نظر خود فرد انجام سده و در صورتی که فرد داده ها و نتایجی داشته باشد از آنها در مقاله استفاده می گردد.

    انجام مقاله علمی پژوهشی برای هزینه تماس بگیرید 0935245854002166356244
    انجام مقاله های ISI تماس بگیرید
    انجام مقاله های مروری تماس بگیرید
    انجام مقاله های کنفرانسی تماس بگیرید
    انجام مقاله های بین المللی تماس بگیرید
    انجام مقاله های کلاسی تماس بگیرید
    انجام مقاله های دانشجویی رشته های برق، عمران و معماری و …. (تمام رشته ها) تماس بگیرید

     

    انجام مقاله ISI

    با توجه به این که نوشتن مقالات ISI نیاز به اصول و استانداردهای مشخصی داشته و باید تحقیقات به صورت دقیق و حرفه ای انجام شده و نگارش آن نیز به دقت انجام گیرد، ممکن است برخی افراد فرصت کافی برای انجام این کارها نداشته باشند. موسسه پایان نامه جو قادر است تمامی این کارها را با سرعت و دقتی بالا انجام داده و عملیات چاپ مقاله isi را برای شما عملی نماید.

    اهمیت داشتن مقاله isi در موارد مختلفی مشاهده می شود که در صورتی که فرد از آن برخوردار باشد می تواند نکته مثبتی برای وی محسوب گردد. افرادی که قصد تحصیل در مقطع دکتری را دارند، برای مصاحبه در صورتی که مقاله isi به چاپ رسانده باشند شانس قبولی بیشتری نسبت به افراد فاقد مقاله خواهند داشت.

    این افراد می توانند برای چاپ مقاله isi با موسسه پایان نامه جو تماس گرفته و عنوان مقاله و یا چکیده خود را به ایمیل موسسه ارسال نمایند. پس از مدت زمان کوتاهی به صورت تضمینی مقاله شما در مجلات معتبر اکسپت خواهد شد.

    با توجه به بستری که ما در این موسسه فراهم نموده ایم و استفاده از افراد متخصص و با تجربه ای که سال ها به نوشتن مقاله مشغول بوده اند، می توانیم چاپ مقاله شما را تسریع نموده و آن را در ژورنال های خوب دنیا چاپ نماییم.

    این که مقاله شما به چه صورت نوشته شود در رابطه مستقیم با چاپ کردن مقاله isi است. مقالات می توانند در انواع مختلف و به صورت های خبری، علمی، آموزشی و غیره باشند که برای چاپ هر یک از مقالات نیاز به رعایت نکات خاصی است و در صورتی مه رعایت نگردند، مقاله شما صد در صد ریجکت خواهد شد. نوشتن انواع مقالات باعث می شود تا نویسنده قادر به برقراری ارتباط با خواننده بوده و اطلاعات خود را با وی به اشتراک بگذارد.

    هزینه و قیمت نوشتن مقاله isi ، دانشجویی و علمی پژوهشی چقدر است؟

    هزینه نوشتن مقاله isi

    برای چاپ کردن مقاله هزینه هایی را باید متحمل شد که با توجه به نوع موضوع انتخابی متفاوت است. این هزینه ها می توانند از مراحل تحقیق و پژوهش و یا انجام آزمایش های مختلف و خرید متریال و مواد آغاز گشته و تا قسمت ترجمه از منابع انگلیسی و در نهایت ارسال مقاله ژورنال های مختلف ادامه داشته باشد.

    ژورنال هایی که در لیست isi قرار دارند معمولا برای ما ایرانی ها هزینه زیادی را به دنال دارد. چرا که برای چاپ مقاله در برخی از این ژورنال ها نیاز به پرداخت هزینه ای به دلار می باشد که با توجه به قیمت بالای دلار در کشور ما این هرینه برای ما ممکن است بسیار بالاتر از سایر کشورها تمام شود. اما برخی از ژورنال ها تخفیف هایی را برای کشورهای ضعیف در نظر می گیرند که می توان با ارسال مقاله به این مجلات هزینه ها را تا حدودی کاهش داد.

    همچنین نویسنده مقاله نیز می تواند به سردبیر ژورنال مورد نظر ایمیلی را با عنوان waive برای گرفتن تخفیف ارسال نماید و در صورت موافقت، هزینه ها کاهش خواهد یافت. روس دیگر کاهش هزینه ها نیز قراردادی به نام WHO است که برای مجلات در حوزه پزشکی وجود دارد و افرادی که به این ژورنال ها مقاله ارسال می کنند نیازی به پرداخت هزینه نخواهند داشت.

    آشنایی با مقاله علمی پژوهشی

    مقاله علمی پژوهشی در واقع نوعی از مقاله است که در آن فرد به انجام آزمایش و تحقیق می پردازد و داده هایی را به دست می آورد. پس از آن نتایج این آزمایش ها و تحقیقات و آنالیز و تجزیه و تحلیل آن را در مقاله می آورد. برای نوشتن مقاله باید از ایده های خلاقانه و همراه با نوآوری استفاده کرد که نسبت به نتایج تحقیقات انجام شده در گذشته، دارای نکته جدیدی باشد. در واقع در یک مقاله علمی پژوهشی فرد از نتایج مقالات گذشته استفاده نمی کند و داده های خام خود را به کار می گیرد.

    مقاله های علمی پژوهشی به گونه ای هستند که به رفع مشکلی خاص پرداخته که در گذشته قادر به رفع آن مشکل نبوده اند. عناصر تحقیقاتی مختلفی در نوشتن مقاله علمی پژوهشی دخیل هستند.

    نوشتن مقاله علمی پژوهشی چقدر طول می کشد؟

    با توحه به این که انواع مختلفی از مقالات داشجویی، علمی پژوهشی وجود دارند و هر یک نیاز به صرف زمان های مختلفی برای انجام تحقیقات و نگارش دارند، نمی توان زمان دقیقی را برای نوشتن یک مقاله بیان نمود.

    بسته به رشته فرد و موضوع مورد تحقیق روش های مختلفی برای جمع آوری داده ها و آنالیز آنها وجود دارد که از آن جمله می توان به مصاحبه، مشاهده، پرسش نامه، تحقیقات و آزمایشات مختلف اشاره کرد. ممکن است برخی مقاله با صرف زمان یک یا دو روزه نوشته شوند و برخی دیگر ممکن است تا چند سال هم نیاز به انجام آزمایشات و بررسی و تحقیقات از جنبه های مختلف داشته باشند.

    تعداد صفحات یک مقاله علمی و پژوهشی خوب چقدرست؟

    تعداد صفحات یک مقاله علمی پژوهشی بسته به نوع موضوع ممکن است متفاوت باشد. معمولا تعداد صفحات یک مقاله خوب می تواند بین 10 تا 100 صفحه متغیر باشد. مقالاتی که از اعتبار بالایی برخوردارند و به جنبه های مختلفی پرداخته اند عموما از تعداد صفحات زیادی تشکیل شده اند. با توجه به قسمت های مختلفی که یک مقاله دارد به همراه فهرست و چکیده، معمولا تعداد صفحات کمتر از 10 صفحه مطلوب نخواهد بود.

    محتوای مقاله علمی پژوهشی شامل چه چیزهایی است؟

    اما یک مقاله علمی پژوهشی باید شامل چه محتوایی گردد تا بتواند قابلیت چاپ در مجلات معتبر را داشته باشد؟ برای نوشتن مقاله نیاز است تا از کتاب ها یا مقالاتی که در سال های اخیر در رابطه با موضوع مورد نظر نوشته شده اند اطلاعاتی را جمع آوری کرد. اما محتوای اصلی ما باید در راستای حل کردن یک مشکل علمی بوده و استفاده از منابع گذشته تنها جهت کمک گرفتن و الهام بخشیدن به مقاله می باشند.

    مقاله ISI چیست؟

    حتما اگر به فکر نوشتن مقاله هستید، نام مقالات ISI را شنیده اید. ISI کوتاه شده عبارت Institute for Scientific Information به معنای موسسه اطلاعات علمی است که این موسسه مقالات مختلف ارسال شده را از نظر اعتبار رتبه بندی کرده و به آنها درجات مختلفی را می دهد. مقالات هم مانند هر موضوع دیگری نیازمند بستری هیتند تا بتوانند در آن میزان اعتبار و ارزش خود را مشخص کرده تا با وجود آن اعتبار علمی دانشجو و اساتید و سایر افراد علمی مشخص گردد.

    موسسه ISI هر ساله مجلات و ژورنال های مختلف دنیا را از نظر معیارهای مختلف مورد بررسی قرار داده و در صورتی که با ملاک های مشخص شده سازگاری داشته باشند آنها را در لیست مجلات معتبر خود قرار می دهد. تعداد ژورنال هایی که هر ساله به لیست isi اضافه می شوند حدود 1500 مجله است. البته ممکن است طی هر سال و پس از بررسی های لازم توسط این موسسه، مجله ای معیارهای مناسب را از دست داده و از لیست isi حذف گردد.

    در حال حاضر حدود 20 هزار ژورنال در زمینه های مختلف در پایگاه isi قرار دارند که این به معنای توسعه دانش و اهمیت به انجام تحقیقات علمی توسط دانشجویان، دانشگاه ها و مراکز علمی است.

    دسته بندی های موسسه ISI

    موسسه ISI جهت طبقه بندی موضوعات مختلف، علوم را در سه دسته مختلف قرار می دهد. این دسته ها شامل موارد زیر می گردند:

    1. SCI
    2. SSCI
    3. Art&Humanities

    بدین ترتیب در هر یک از این بخش ها به بررسی مقالات در رشته های مختلف می پردازد.

    SCI: در این بخس از طبقه بندی isi موضوعات مختلفی مانند علوم كشاورزي، زيست محيطي، مهندسي، فناوري و علوم كاربردي، علوم پزشكي و زيستي، علوم فيزيكي و شيميايي قرار دارند و عناوین مربوط به این رشته ها در این پایگاه قرار می گیرند.

    SSCI: این دسته نیز شامل مواردی مانند علوم اجتماعي، جامعه شناسي، ارتباطات، علوم تربيتي، روانشناسي و مديريت می گردد.

    Art&Humanities: در این دسته بندی از مقالات isi موضوعاتی مانند هنر، ادبيات، تئاتر و هنرهاي نمايشي، مذهب، تاريخ معماري، راديو و تلويزيون و موسيقي قرار می گیرند.

    شاخص Impact Factor چیست؟

    در صورتی که قصد پذیرش در مراکزز علمی و دانشگاه های معتبر خارج از کشور را دارید نیاز است تا تعداد مقالاتی که نوشته اید و اعتبار آنها بالا باشد.  بنابراین نیاز است تا تلاش خود را برای چاپ مقاله خود در ژورنال هایی که دارای رتبه بالایی هیتند و از اعتبار زیادی برخوردارند، تلاش نمایید.

    اگر به دنبال چاپ و نوشتن مقاله بوده باشید، واژه ایمپکت فاکتور را بسیار شنیده اید. این واژه به اختصار IF نوشته می شود و شاخص کمی یک مقاله محسوب می گردد. ایمپکت فکتور در واقع میزان رفرنس دهی به مقالات یک مجله را نشان می دهد و هر چه این مقدار بالاتر باسد، اعتبار ژورنال و مقاله نیز بیشتر خواهد بود. در واقع ایمپکت فکتور این موضوع را نشان می دهد که چند بار به یک مقاله رفرنس داده شده است.

    نسبت میزان عددی استنادها به تعداد مقالات چاپ ‌شده در یک سال در یک ژورنال را به صورت Impact factor نمایش می دهند.

    قالب نوشتاری مقالات علمی پژوهشی

    هر ژورنال برای چاپ مقاله در آن، قالب ها و فرمت های خاصی دارد که افراد برای چاپ مقاله خود در این مجلات باید فرمت تعیین شده را به صورت دقیق رعایت نمایند. اما اگر بخواهیم یک قالب کلی را برای مقالات مختلف تعیین کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

    موضوع

    • چکیده
    • مقدمه
    • روش تحقیق
    • نتایج
    • بحث و تحلیل
    • نتیجه گیری
    • منابع

     

    مقاله مروری چیست؟

    مقاله های مروری یا reviewها به مقالاتی گفته می شود که در رابطه با یک موضوع مشخص، تمام کارهای انجام شده در گذشته و مقالات چاپ شده در این زمینه را مورد بررسی قرار داده و آنها را بر طبق فرمت مشخصی چاپ می نمایند. این نوع مقالات از طرفداران بسیاری در حوزه های مختلف برخوردار بوده و می تواند کمک بسیاری به نویسندگان مقالات بعدی نماید.

    مقاله کنفرانسی چیست؟

    انواع دیگری از مقالات، مقاله های کنفرانسی هستند که در آنها ایده ها هنورز به طور کامل اجرایی نشده و جزئیات آنها به طور کامل بررسی نشده است. در کنفرانس ها محققان، اساتید و دانشجویان رشته های ختلف حضور دارند و مقاله در حضور آنها مورد بررسی قرار می گیرد. مقالات کنفرانسی تنها به شکل مقاله نبوده و می توانند در قالب پوستر یا بحث و گفت و گو باشند.

    مزایای چاپ مقاله isi

    فردی که دارای تعداد مشخصی مقاله isi است می تواند از مزایای زیادی در موارد مختلف بهره مند گردد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • با چاپ کردن مقاله isi در طول تحصیل خود می توانید دفاع بهتری داشته باشید و نمره بالاتری را برای پایان نامه خود از داوران و اساتید دریافت نمایید.
    • در صورتی که به دنبال شغل در حوزه رشته خود هستید، داستن مقاله می تواند کمک بسیاری به شما در استخدام نماید. معمولا کارفرمایان افرادی را که دارای مقاله علمی پژوهشی هستند در اولویت قرار می دهند.
    • در صورتی که شاغل هستید با وجود مقاله علمی پژوهشی می توانید ارتقای درجه پیدا کنید. این امر به ویژه در اساتید و هیئت علمی دانشگاه ها مشاهده می شود که با چاپ تعداد بیشتری مقاله به حقوق و مزایایشان اضافه شده و سمت بالاتری را دریافت می کنند.
    • وجود مقاله isi در مصاحبه دکتری می تواند به عنوان یک امتیاز جهت قبولی محسوب گردد.
    • در صورت تمایل به اپلای به دانشگاه های خارج از کشور برخورداری از مقالات معتبر می تواند رزومه شما را تقویت نموده و بر این فرآیند موثر باشد.

    به طور کلی داشتن مقاله های مختلف علمی پژوهشی می تواند چهره علمی تری از شما ساخته و وجهه بهتری را از شما ارائه دهد. توسعه افراد و شرکت ها نیز با وجود مقالات گسترده تر خواهد شد.

    مراحل پذیرش مقاله isi

    برای چاپ مقاله خود در ژورنال های isi نیاز به طی کردن مراحل مختلفی می باشد. در ابتدا نیاز است تا با توجه به موضوع انتخاب شده، ژورنالی که در این حوزه فعالیت دارد را پیدا کرده و مقاله خود را با توجه به آن بنویسید. چشم انداز کلی ژورنال باید با تحقیقی که شما کرده اید مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت احتمال رد شدن مقاله وجود خواهد داشت.

    در ادامه و پس از تطبیق فرمت مقاله خود با فرمت ژورنال مورد نظر باید آن را سابمیت submit نمایید. سابمیت به معنای ارسال مقاله به ژورنال است. در مرحله بعد مقاله باید توسط داوران مختلف مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که موضوع در اسکوپ آنها نباشد، فورا ریجکت می گردد. در صورت تطابق موضوع با ژورنال مقاله برای داوران دیگر ارسال شده و نتیجه به ایمیل فرد ارسال می گردد.

    مرحله داوری در چاپ مقاله

    پس از این که مقاله برای داوران ارسال گردید حالت های مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد. در برخی موارد امکان این که مقاله بدون هیچ گونه چون و چرایی پذیرفته شود وجود دارد که این حالت ایده آل ترین اتفاق ممکن است.

    گاهی ممکن است مقاله توسط داوران مورد قبول واقع گردد اما برای ادیت مجدد به نویسنده ارسال گردد. پس از این که تصحیحات لازم بر روی مقاله انجام شد در صورت موافقت داوران با چاپ آن موافقت خواهد سد.

    گاهی نیز این امکان وجود دارد که مقاله مورد تایید داوران قرار نگرفته و به طور کلی reject گردد.

    در صورت موافقت با چاپ مقاله ایمیلی برای نویسنده ارسال خواهد شد که آخرین نکات جهت تدوین نهایی مقاله درخواست می شود و مقاله در نوبت چاپ قرار می گیرد.

    شما می توانید درخواست خود را برای انجام پایان نامه ارشد ، انجام پایان نامه دکتری ، انجام پروپوزال ، انجام مقاله و… به موسسه پایان نامه جو ارائه نمایید تا کارشناسان ما آن را به دقت بررسی کرده و درباره نحوه انجام، شرایط و مدت زمان انجام و هزینه آن با شما تماس حاصل نمایند و نکات لازم را برای شما بیان نمایند. همچنین شما می توانید با شماره تماس 0935245854002166356244 یا از طریق واتساپ موبایل – واتساپ دسکتاپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

    5/5 - (1 امتیاز)

      خانه تماسواتساپتلگرامسفارش